Najnowsze Wpisy

znow zaczynam;) Komentarze (0)
05. sierpnia 2003 21:58:00
linkologia.pl spis.pl

eh kurde... jakis czas temu skasowalam swojego blogaska, ale znow mam wene, nie mam sie komu wyzalac wiec trzeba o tym troszke popisac...

 

dzis moj bracholek ma urodzinki, troche sie w tym dzniu poooorobilo:P dostalam szczura;) heeh ja nie moj brat;) wabi sie Jonson:) ( glupie bop wymyslal moj brat) hehe

 

w poniedzialek jade do niemiec, niechce mi sie jak cholera no ale coz, jak mus to mus

jutro pryzjezdza Pawełek, ciekawe ile spedzimy razem czasuuuu, tesknie za moim kofanym niuniem, ktorego kurde nigdy nie moge zastac... grrr ale i tak go Kocham:)

 

dobra w dupie wystarczy kiedys sie ta wiecej rozpisze i poprzynudzam...:)

^misia^ : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

kizia | natalia-lynch | dr-agon | madzia-z-z-z | bilberry | Mailing